DE KLANT
In 2014 is @THESALESFACTORY bedacht. De gedachtegang was en is nog steeds simpel; goede ondernemers zonder het juiste netwerk helpen bij het in de markt zetten van vooral onderscheidende producten of merken voor de consumentenmarkt.
DE OPDRACHT
Er was behoefte aan een nieuw logo en een bijpassende huisstijl die het DNA van de onderneming goed in beeld kan uitdrukken. Het logo en de huisstijl dienden verwerkt te worden in een volledig nieuwe website welke de functionaliteit en uitstraling heeft van deze tijd.
DE OPLOSSING
Er is gekozen voor de productie van een zgn. ‘one page’ website. Hierbij hebben we alle content en de bijbehorende functionaliteit op één overzichtelijke webpagina geplaatst. Vanuit de navigatie, die bovenaan zichtbaar blijft staan, word je niet doorgeleid naar een nieuwe pagina, maar naar een andere locatie op dezelfde webpagina. Ook is het mogelijk om deze locatie te bereiken door te scrollen of te swipen.
Vanzelfsprekend werkt de website van @THESALESFACTORY ook uitstekend op mobiel en tablet.
Voor het logo en de huisstijl hebben we gekozen om het zakelijk, strak, maar wel met een knipoog te houden. De kleur oranje staat voor verbinden en samenwerken, maar geeft ook de Nederlandse identiteit van het bedrijf weer.

DE FEEDBACK
Buro85 zorgt dat we enorm trots zijn op het eindresultaat. Dan heb je als opdrachtnemer de wensen goed weten door te vertalen naar iets visueels. En dan ook nog net dat extra stapje kunnen leveren…
Good job!!
Jacques van den Oudenweyer
