“Aan ieder project, klein of groot, werken we met volle passie en betrokkenheid”, luidt ons credo. Toch is er bij ons in de loop der tijd een bijzondere passie ontstaan voor het ontwikkelen van concepten binnen het vastgoed. Met veel plezier hebben we gewerkt aan de oplevering van projecten als “De Pathologie”, “Rent2day” & “Connect Invest“.
Onze Visie
Wij geloven dat het succesvol in de markt zetten van een vastgoedobject benaderd moet worden op de manier waarop je een merk in de markt zet. Onze ervaring is dat er nog steeds veel ontwikkelaars zijn die de focus leggen op het object zelf en niet op de uiteindelijke beleving vanuit de toekomstige bewoners. Het kiezen en betrekken van een nieuwe woning is een belangrijke stap in het mensenleven en dit moet uiteindelijk centraal staan in de communicatie. Door de (potentiële) bewoner centraal te stellen, vergroot je de kansen tot interactie en conversie.
De Pathologie Case Study
Eind vorig jaar werden wij benaderd door Coen Hagendoorn Bouwgroep voor de bouw van een website voor hun meest recente project “De Pathologie”. De Pathologie is een historisch faculteitsgebouw in Leiden dat omgetoverd is tot een appartementencomplex.

Het Advies
Bij de opbouw van deze website zijn we uitgegaan van de volgende principes:
- Behouden van het historische karakter • Focus op emotie en beleving
- Aansporen tot interactie
- Logische en simpele opbouw
- Afgestemd op de belangrijkste doelgroepen
De website is gebouwd op het maken van conversies. Belangrijk hierbij was het subtiel sturen van de vraag: “wees er snel bij” waarbij ingespeeld wordt op het principe “fear of missing out”.
De Resultaten
De resultaten op de eerste dag van lancering lieten van zich spreken!