DE KLANT
De winkelstraten de Doezastraat en de Herenstraat, gevestigd in de binnenstad van Leiden, staan voor gezelligheid, diversiteit en kwaliteit. De zeer actieve winkeliersverenigingen zorgen voor een uitstekende sfeer onderling en dat stralen de winkeleigenaren uit naar de klant. Een ideale combinatie dus.
DE OPDRACHT
De winkeliersverenigingen waren op zoek naar een middel waarmee de winkeliers van beide straten zichzelf kunnen presenteren. Het moest een tijdloze informatiebron zijn voor de consumenten, bewoners en de gemeente.
DE OPLOSSING
Een custom made glossy magazine in een oplage van 4.000 exemplaren. Het magazine werd door de winkeliers vanuit de winkel zelf verspreid en leverde veel blije klanten op. In het magazine presenteerden de deelnemende winkeliers zich door middel van een artikel (aangeleverd of door ons geschreven). Ook werd er gesproken over de historie van zowel Leiden als de beide straten. Kortom, een exemplaar om te bewaren.
DE FEEDBACK
Al vanaf het eerste contact bleek Buro85 de juiste keuze. Wij zijn perfect begeleid naar onze ultieme oplossing, namelijk een custom made glossy magazine!